Dag 13 - Miami South Beach

16 april 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Zaterdag 16 april, vanmorgen om 9.00 vertrokken naar Miami South Beach! Ongeveer 2,5 uur rijden. Eerst nog bij twee paintball winkels langs geweest waar Auk niet kon slagen voor iets wat hij zocht. Door naar het hotel, the Clay Hotel, op loopafstand van het strand en Ocean Drive. Wat een complete chaos is het hier in de stad. Alles en iedereen kriskras door elkaar, toeteren, keiharde muziek, fietsers en skateboarders, opletten geblazen! We kwamen wat in tijdnood voor het inleveren vd auto. Ik uit de auto gesprongen met de koffer, ingecheckt en terug de auto in, door naar Alamo om de auto in te leveren. Precies op tijd. Taxi terug want was te ver om te lopen.

Even de kamer bekeken, prima. Klein maar netjes en net gerenoveerd zo te zien. Leuke locatie aan Espanola Way, een knus straatje met latino muziek en dito eten. Ocean Drive verkent en we hebben ins kostelijk vermaakt. Oh mijn god wat loopt iedereen erbij zeg! Heel veel negroïde jonge mannen en vrouwen vol met tattoos, meiden in nietsverhullende badkleding en jongens met hun broeken onder hun kont, gouden tanden en skibrillen (??) op hun hoofd. We waren écht in de minderheid en heel eerlijk voelden we ons niet op ons gemak. Dit is niet helemaal ons ding. Veeel politie ook op straat.

Hét bewijs

Bijna bij Miami South Beach

Pink Police

Tijd voor een cocktail en mijn favo snack: verse guacemole met nachos! Een dodelijke rekening van een kattige serveerster was wat jammer.

Guacemole en mojitos!

Opgefrist en even gechillt, gegeten bij Five Guys en Ocean Drive by night gaan bekijken. Keiharde muziek, proppers, veel mensen en een poging van dames om Auk te rollen verder hebben we rechtsomkeert gemaakt. Koffie bij Starbucks in de hand en retourrrr.

Morgen Lincoln road verkennen en een middag op het strand lijkt me een goed idee.

1. Veronique:
    17 april 2016
    Weer 'avontuurlijk' allemaal, jullie maken wat mee zeg! Wellicht is er sneeuw voorspeld?of een zandstorm?mbt die skibrillen, hadden jullie het weerbericht wel gevolgd?
    Nog heel even genieten,weer een leuk verslag, XXX
  2. Edwin:
    17 april 2016
    Tjee Juut, wat een verhalen weer zeg! Toch snap ik niet helemaal waarom jij je niet op gemak voelde. Ik bedoel qua huidskleur kom jij inmiddels ook aardig in de buurt van de negroïde medemens en een tattoo meer of minder kijk jij ook niet meer van op toch? En een skibril is jou ook niet vreemd. Of zou het de combi van dit alles zijn..... hahaha