Dag 7 - Crystal River, Three Sister Springs

10 april 2016 - Clearwater Beach, Verenigde Staten

Okeee vandaag liep wat anders dan gepland :)
Ontbijt bij Denny's aan de overkant, gratis refill koffie is fijn!
Bij supermarkt en dollar tree snorkel spullen gehaald, anti misselijk pillen voor morgen op de boot en op naar Three Sister Springs. Dachten we. Afijn, flink gesight-seet omdat we t niet konden vinden. Uiteindelijk bij een visitor center geïnformeerd en bleek dat het park gesloten was wegens groot onderhoud. Wel nog te bereiken via het water met een kajak of een boot. Het werd een duo kajak want een boot was nogal aan de prijs. Jammer voor Auk, want mijn schouder werk niet mee dus hij moest alleen peddelen. En ik zat lekker joh voorin hihi!
Al peddelend naar de Sister Springs kwamen we schildpadden, grote vissen, eekhoorns en een specht tegen. Geen zeekoeien helaas. In de Springs nog even gesnorkeld, wederom prachtig helder en omgeven door de mooiste bomen. Genoten!! De fotos staan op een go pro en houden jullie tegoed!

Gaan eten bij een tent aan het water, overal pelikanen, indrukwekkende roofvogels, eekhoorntjes en gelukkig ook een poes :) lekker gegeten en gedronken en leuk aan de praat geraakt met een Amerikaan.

Toplocatie aan het water bij Cracker bij Kings Bay

Onze serveerder Gary wilde ook op de foto

Ik met mn shrimp Ceasar salad

Hamburgertje van Auk

Bij tijds erin want morgen ochtend om ZES UUR moeten we ons melden voor de snorkeltrip met mannatees!

1. Veronique:
    11 april 2016
    Dat klinkt weer helemaal super!
    Leuke foto's, ik geniet met jullie mee Doe de groetjes aan de mannatees van me XX
  2. Mariska:
    11 april 2016
    Aaaaah looks great!!!! Te gek zeg,
    Veel plezier xx