Dag 5 - Nat en Wild :)

8 april 2016 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zoals eerder genoemd een dag in waterpark Wet 'n Wild doorgebracht. Allerlei gave "rides" zoals ze dat hier noemen. Vele met een band voor twee en dan met een bloedgang, liefst in het donker en met harde muziek, achteruit of vooruit hup naar beneden, coooool!
We waren er op tijd bij omdat ik had gelezen dat je anders geen bedje meer kan bemachtigen. Dus tien uur konden we naar binnen, kluisje gehuurd, bedje uitgezocht en gooo!
Auk is zo dapper geweest om van de aller engste af te gaan, alleen de naam al is naar; Der Stuka! En hij was nog niet beneden en zij "ik ga nog een keer!", adrenaline!

Der Stuka!

Wet n Wild

We hadden het plan op eind vd middag op te frissen in het hotel, op loopafstand, en door te gaan voor een laatste rondje Disney. De leukste attracties nog een keer. Was het plan... En toen bleek Disney om 1700 uur te sluiten ivm een speciale avond voor afstuderenden. GRRR..

Op het terras aan het zwembad een half uurtje gezeten, wat gelezen en van de laatste zonnestralen genoten. Op naar Appelebees voor diner, was heel goed bevallen dus why not? Op de terugweg liepen we langs een mini golf met een berg mini alligatortjes, wat zijn die cute!

Quesadilla burger bij Applebees

Wij met Gatortjes

Morgen bijtijds op naar onze volgende bestemming. Eerst naar Kelly Park, een natuurreservaat park waar we met een rubberband door een natuurlijke stroming gaan dobberen tussen allerlei wildlife.
Dan naar een paintballwinkel daar in de buurt (jippie) en dan een goed uur rijden naar Crystal River. Daarna blijven we twee nachten. Maandag Mannatee time! Snorkelen met zeekoeien :)

1. Veronique:
    9 april 2016
    Wat lijkt der Stuka eng!!!!!
    Verschrikkelijk leuk allemaal wat jullie beleven, ga zo door, en goede reis naar de volgende bestemming.
    XX
  2. Isolde Romeijn:
    10 april 2016
    Wat een spannende uitstapjes allemaal, enge stuka's, nee dankje....
    Zwemmen met zeekoeien lijkt me helemaal top!!
    Truste en veel plezier morgen, xx
  3. Edwin:
    10 april 2016