Dag 9 - Estero Mall, Fort Myers, Sanibel Island en Fort Myers Beach

12 april 2016 - Marathon, Florida, Verenigde Staten

Wil toch even beginnen te bedanken voor alle leuke reacties!! Tof dat jullie op deze manier een beetje meereizen!

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken vanuit Clearwater naar Fort Myers. Behoorlijk in de file gestaan. Over indrukwekkende bruggen gereden die heel steil omhoog en weer naar beneden gaan. Je had erbij moeten zijn denk ik..

Eerst een tussenstop gemaakt in de Mall van Estero. Allebei leuke Converse sneakers gescoord, en ik een paar leuke tops. Ook uitgebreid gelunched bij Fords Garage, wat een leuke tent!

Lunch bij Fords Garage

Wasbakken bij Fords Garage

Door naar Fort Myers om in te checken. Enorme kamer met zicht op de rivier, palmbomen mét kokosnoten en veul muggen.

Hotelkamer Ft Myers

Opgefrist en door naar Sanibel Island, een prachtig eiland met bijpassend strand en heel veel schelpen. Echt héél veel schelpen. Zonsondergang met ons voeten in de branding. Best romantisch :)

Ik op Sanibel Beach

Wij op Sanibel

Iets na achten de auto in naar Fort Myers Beach. Kijken hoe het daar is, nou dat was niet zo geslaagd. Klein stukje toeristen kermis, sfeerloze bedoening. Rechtsomkeert, tussenstop bij de Wallmart voor wat drinken en chippies, eten bij Perkins. Toen Auk net zn tanden in zijn bestelde broodje wilde zetten spotte ik een stuk papier tussen de kip en de kaas, jegh! Serveerster erbij gevraagd en er kwam direct een nieuw gerecht vergezeld door de manager en zijn excuses. No charge for that offcourse sir! Okido! Achteraf hadden we de grootste lol, wat zou er zijn gebeurd als we er een act omheen hadden gemaakt met een zogenaamd stikkende Auk, ik die de Heimlich greep uitvoerig uitvoerd en een rood aanlopende rochelende Auk. Toch maar niet ;)

1. Heina:
    13 april 2016
    Haha, geweldig!! je zou bijna bij Oprah in de show kunnen met zo'n verhaal!! :-))
  2. Veronique:
    13 april 2016
    Hello darlings, ik heb nog een plastic kakkerlak in een laatje liggen....
    Hahaha,...Weer een mooi stukje U.S.A. service!
    Is je rug al iets minder rood?.... Have fun, XX
    En ook bedankt vd verslagen, leuk
  3. Caroline:
    13 april 2016
    Super leuk om dit allemaal te lezen!!