Dag 4 - Premium Outlets, Celebration en Kissimmee

7 april 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Wat leuk dat er meegelezen en gereageerd wordt! Dank daarvoor, maakt het bijhouden van de blog nog leuker!!

Donderdag avond 7 april, een dag met hoosbuien, stralende zon en files.

Na het ontbijt naar de Orlando Premium Outlets, shoppen! Mooi opgezette, keurig onderhouden, mega winkelgebied met winkels als Nike, Adidas, Puma, Guess, Tommy Hilfiger, Victoria Secret, GAP, ga zo maar door. Ook de foodcourt onveilig gemaakt. En als afsluiter een Frappucino bij Starbucks, heul lekker zeg!
Om drie uur door naar Celebration, wat een prachtig aangelegd gebied! Villa's net veranda's en grote wapperende Amerikaanse vlaggen.

Celebration huis

Van daaruit naar Kissimmee doorgereden om sfeer te proeven. Even gestopt bij Lakeside View, een park waar bbq's staan, geskateboard wordt en men langs het water wandelt. Mooi!
En dan geen toilet kunnen vinden en belanden op een dixie tot grote hilariteit van Auk.. Jegh!!

Ton had ik het gave idee om door te rijden naar het Disney Nature Conservance, een natuurpark waar zat wildlife valt te spotten. We belandden in een mega file en kwamen een uur na sluitingstijd aan. Jammer. We kwamen onderweg dit bord tegen, werden wel benieuwd waar we zouden belanden :)

Waarheen??!

Omgekeerd en eenmaal terug net gegeten bij TGI Friday, heerlijk en leuke bediening.

Morgen laatste dag hier, Wet 'n Wild here we come!