Dag 2 - Universal Studios

6 april 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Dinsdag 5 april, eerst een lekker ontbijt in ons hotel. Niet uitgebreid, wel prima. Ennnn WAFELS! zelf maken, maar hoe werkt zo n apparaat.. Eerst maar gekeken hoe anderen t deden en toen zelf aan de bak, auk koos voor een Mickey wafel en werd al vreemd aangekeken, hihi!

Om iets voor tienen naar Disney Universal Studio's, wat gaaf! Met als hoogtepunt toch wel het Harry Potter gedeelte. Zooo mooi, zo gedetailleerd gemaakt.

Besneeuwd diagon Alley

Zweinstein kasteel HP

Hogwarts Express

Wel bijna overal een uur wachten, maar je wordt goed vermaakt in de rij door alles wat er te zien is. En alle wachtrijen zijn overdekt en voorzien van ventilatoren, wat wel heel fijn is op een strakblauwe dag als vandaag.
Stom genoeg kozen we twee keer een drie en vier D attractie waar we kots en kots misselijk van werden en met bleke bekkies uit kwamen. Even bijtrekken dus...
Wat ons opvalt is dat je voor alles in de rij moet en dat niemand haast heeft. Je staat zo een half uur te wachten om een hamburger of een cola te bestellen. Is ff wennen..
Om 1830 konden we echt niet meer en zijn we terug gereden. Even opgefrist en heerlijk gegeten bij Chili's.

Auk bij Chilis

Gezellige, super vriendelijke serveerster die ons hielp, dat is ook wennen. Voegt écht wat toe!
Teug naar hotel en mandje in, zelfde verhaal als gister; ik kom uit de badkamer en Auk is alweer in dromenland.
 Het is nu woensdag ochtend, we gaan naar Wet 'n Wild, een waterpark. Maar nu eerst ontbijt!

Toedeloe!

1. Isolde Romeijn:
    6 april 2016
    Het begin is er,geniet er van.
    En hou ons vooral op de hoogte.
    Knuf van Ons (Stip, Nala, Tattie, Junior en de nanny)
  2. Caroline:
    6 april 2016
    Dat ziet er heel gaaf uit!!!!
  3. Angelique:
    6 april 2016
    Ziet er gaaf uit! Veel plezier!!
  4. Heina:
    7 april 2016
    Ennnn??? voor Donald al een wak gehakt, Katrien brood gegeven en Goofy heeft nu een beugeltje?
    Ben jaloers hoor!! Dusssss......zouden jullie het leuk vinden