Dag 1 - De reis en aankomst in Orlando

5 april 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Het is nu dinsdag ochtend, gister was het typen van een verslagje iets teveel gevraagd. Hierbij alsnog ons verslag van gisteren.

Vrijdag 4 april, het is zover! Toch nog redelijk geslapen ondanks de gezonde spanning. Auke zn moeder heeft ons heel lief om 6.30 opgehaald, om 7 uur staan we netjes in de rij bij de TUI balie. En die rij werd énorm lang, blij dat we op tijd waren. Niet Auk maar IK word er twee keer uitgepikt voor controle...

Vliegtuig

Onderweg

We vertrekken met een kwartier vertraging en landen, na een vlucht met huilende kids getrotseerd te hebben, om 19.45 NL tijd. Snel door naar Alamo en kiezen een beauty van een Mustang. Wat een gave bak!! Navi aan (bedankt voor het lenen Lau!!), dakje open en gaaaaaan!

De Mustang

De Mustang 2

Het is lekker warm en het waait een beetje. Na een half uur en een keer fout rijden checken we in en duik ik met knetterende hoofdpijn een uurtje in bed. Auk kan niet wachten en gaat alvast een stukje lopen, op verkenning. Gelukkig hoofdpijn wat gezakt en op naar een restaurant, best gek idee om om twee uur snachts uit eten te gaan.

Een colaatje alstublieft
Daarna naar Wallmart voor de nodige proviand, een ervaring op zich zeg...!
Uiteindelijk ga ik om nl tijd 4 uur snachts slapen na een verfrissende douche, auk is met kleren en al ingestort en slaapt al.
Wildlife tussenstand; eekhoorns, krokodillen en kraanvogel achtigen. Gelukkig nog geen spinnen!

Morgen Disney Universal Studio's!!

1. Veronique:
    5 april 2016
    Wat een vet gave cabrio hebben jullie onder your bottom zeg, te crazy!! Hier is het vandaag een graadje of 8-10, grijs en regenachtig, zullen we ruilen?
    Lidl, Dirk en de Knaldi zijn zeker mini- buurtsupers vergeleken met Wallmart, haha?...
    Heel veel plezier in de parken de komende dagen, maak maar lekker veel foto's dan geniet en wij op afstand met jullie mee!
    XXX
  2. Edwin:
    6 april 2016
    Eindelijk gerechtigheid Juut wat betreft de controles. Want ja laten we eerlijk zijn, jij ziet er natuurlijk best "verdacht" uit hahaha. Wel trost op je dat je de huilende kids hebt getrotseerd! Maar goed deze "obstakels" heb je gehad en nu genieten!!!
  3. Mariska:
    6 april 2016
    :D great!! veilig aangekomen en prettig dat de omgeving je vast leert wennen aan een nieuw nifje ;-)
    have fun!!
  4. Marianne:
    7 april 2016
    Heyyyy vakantiegangers! Kreeg link van Joyce. Wat gaaf om zo alles wat jullie meemaken met de thuisblijvers te delen. En wat een geweldige ervaringen allemaal...superleuk. Heel veel plezier en gezelligheid met elkaar. Dikke kusssss Marianne